Πλήρωσα το οφειλόμενο ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό, αλλά στην κατάσταση της παραγγελίας μου γράφει "δεν πληρώθηκε";

Εάν η πληρωμή έγινε online από το σύστημα που θεωρητικά πρέπει άμεσα να την καταχωρήσει (PayU PayPal) παρακαλώ σιγουρευτείτε ότι όντως η πληρωμή πραγματοποιήθηκε με επιτυχία. Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο PayU, PayPal ή τον τραπεζικό λογαριασμό σας, ελέγξτε αν η πληρωμή υπάχει στο ιστορικό και ποιο είναι το στάτους της.
Εάν όλα δείχνουν ότι η πληρωμή έγινε σωστά και δεν φαίνεται σε εμάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Τα απλά τραπεζικά εμβάσματα και οι πληρωμές σε πρακτορεία καταχωρούνται συνήθως την επόμενη ημέρα.
Τα εμβάσματα από τράπεζες του εξωτερικού κάνουν μια εβδομάδα ακόμη και παραπάνω.
Το πιο σύνηθες πρόβλημα με έμβασμα που καθυστερεί είναι τα λάθη στον αριθμό λογαριασμού, επομένως παρακαλούμε να σιγουρευτείτε εάν όλα τα στοιχεία του εμβάσματος συμπληρώθηκαν σωστά.
Εάν έληξαν οι παραπάνω προθεσμίες και ακόμα δεν έχουμε την πληρωμή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.


Προσοχή: Κατά την υποβολή οποιουδήποτε παραπόνου που αφορά μη καταχωρημένη πληρωμή παρακαλούμε να επισυνάψετε το αποδεικτικό πληρωμής (πριντ σκριν, αποδεικτικό σε PDF, σκαν παραδοσιακού εμβάσματος) κτλ.

Προηγούμενο