Τι να κάνω εάν η εκτέλεση της παραγγελίας αργεί;

Πρώτα συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, μπείτε στον πίνακα 'οι παραγγελίες μου' και δείτε το στάτους της παραγγελίας.
Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στον κατάλληλο σύνδεσμο, τον οποίο παραλάβατε στο εμαιλ που επιβεβαίωσε την αποδοχή παραγγελίας.
Μπορεί η παραγγελία ήδη να στάλθηκε και να μην το γνωρίζετε και ο κούριερ να έχει πρόβλημα με την επίδοσή της.
Εάν η παραγγελία ακόμα δεν έχει σταλθεί, θα δείτε ποια είναι η προβλεπόμενη ημερομηνία ετοιμότητας και ποια προϊόντα την μπλοκάρουν.
Μπορείτε τότε από μόνοι σας να διαγράψετε την παραγγελία, να την αντικαταστήσετε με άλλες ή να ακυρώσετε όλη την παραγγελία και να παρακαλέσετε να γίνει επιστροφή εάν η παραγγελία προπληρώθηκε.

Προηγούμενο