Δείτε την κατάσταση συμπλήρωσης της παραγγελίας, τις συγκεκριμένες ημερομηνίες για την αποστολή
συγκεκριμένων προϊόντων. Σε περίπτωση ανάγκης μπορείτε από μόνοι σας να κάνετε διορθώσεις
της παραγγελίας, να προσθέτετε, να διαγράφετε, να αλλάζετε την ποσότητα των προϊόντων. Από μόνοι σας μπορείτε να περιλαμβάνετε καινούριες
παραγγελίες στις ήδη μη αποσταλμένες μειώνοντας τα έξοδα αποστολής

Πάνελ αυτοεξυπηρέτησης

Κάθε συνηθισμένο διαδικτυακό κατάστημα επιτρέπει online:

  • ελέγξτε την κατάσταση εκτέλεσης παραγγελίας
  • ελέγξτε την κατάσταση πληρωμής και πληρώστε
  • παρακολουθήστε την αποστολή

Και ο δικός μας επίσης, αλλά σε εμάς έχετε πλήρη πρόσβαση στην αλλαγή της παραγγελίας σας, έως την στιγμή της αποστολής της.
Τι μπορείτε επομένως να κάνετε επιπλέον μέσω του πάνελ αυτοεξυπηρέτησής μας;

  • Ελέγξτε την προβλεπόμενη ημερομηνία πληρωμής και επίδοσης παραγγελίας.
    Σε εμάς όλα είναι ξεκάθαρα, δεν χρειάζεται να μας ρωτάτε αν το προϊόν είναι διαθέσιμο, πόσο χρειάζεται για να το φέρουμε κτλ,
    κατευθείαν στη σελίδα γνωρίζετε την ημέρα όπου ο κούριερ θα φέρει την αποστολή ατο σπίτι σας.
  • Ελέγξτε την κατάσταση συμπλήρωσης της παραγγελίας.
    Σε περίπτωση πολλών ειδών, τα οποία προέρχονται από πολλούς προμηθευτές, μπορείτε να ελέγξετε την ακριβή ημερομηνία όπου κάθε συγκεκριμένο προϊόν της παραγγελίας σας θα φτάσει σε εμάς και θα είναι έτοιμο προς αποστολή.
  • Προσθέστε επόμενα προϊόντα στην αναμενόμενη παραγγελία.
    Την τελευταία στιγμή θυμηθήκατε ακόμα ένα απαραίτητο αξεσουάρ; Δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν χρειάζεται να πληρώνετε για επόμενη αποστολή, φτάνει να προσθέσετε το προϊόν στην ενεργή παραγγελία ώσπου να σταλθεί.
  • Διαγραφή προϊόντων από την παραγγελία ή ακυρώστε όλη την παραγγελία.
    Αλλάξατε γνώμη ή χρειάζεστε την παραγγελία ποιο γρήγορα και δεν θέλετε να φέρουμε ένα είδος που μπλοκάρει την αποστολή;
    Απλά διαγράφετε το προϊόν από την παραγγελία ή μεταβιβάζετε προς κράτηση και προσθέτετε στην επόμενη παραγγελία, την οποία σχεδιάζετε στο μέλλον.
  • Κρατήστε τα προϊόντα.
    Δεν θέλετε κάποιος να προλάβει πριν από εσάς να αγοράσει το τελευταίο τεμάχιο, αλλά δεν θέλετε να στείλουμε δέμα, επειδή σχεδιάζετε να παραγγείλετε κάτι ακόμα τις επόμενες ημέρες;
    Ούτε αυτό δεν είναι πρόβλημα. Μπορείτε να αναβάλετε την αποστολή της παραγγελίας μέχρι 14 ημέρες και από μόνοι σας να προσθέσετε σε αυτή επόμενα προϊόντα.
    Χρειάζεστε να κρατήσετε κάτι για μεγαλύτερο διάστημα; Ανεξάρτητα από την δυνατότητα αναβολής αποστολής παραγγελίας, κατέχουμε σύστημα κράτησης όπου μετά από τμηματική πληρωμή για το προϊόν μπορείτε να το κρατήσετε ακόμα και για μισό χρόνο.
  • Αλλάξτε τον τρόπο πληρωμής.
    Επιλέξατε προπληρωμή, αλλά για κάποιους λόγους δεν μπορείτε να κάνετε κατάθεση; Μπορείτε από μόνοι σας να αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή ή αντίστροφα.
  • Αλλάξτε τον τρόπο αποστολής και της διεύθυνσης.
    Κάνατε λάθος στη διεύθυνση ή θέλετε να η παραγγελία να παραδοθεί στον τόπο εργασίας αντί στο σπίτι - ώσπου το δέμα να σταλθεί, μπορείτε να αλλάξετε όλη την διεύθυνση και να αλλάξετε τον μεταφορέα.
    Δύσκολο να βρούμε την διεύθυνσή σας; Προσθέστε τις οδηγίες για τον κούριερ, οι οποίες θα εκτυπωθούν στο δελτίο αποστολής.
  • Αλλάξτε το περιεχόμενο του τιμολογίου
    Μπορείτε να επιλέξετε ποια είδη θα υπάρχουν στο τιμολόγιο (για τα υπόλοιπα θα εκδοθεί ταμειακή απόδειξη).
    Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τα στοιχεία διεύθυνσης, στα οποία θα εκδοθεί το τιμολόγιο και μπορείτε να εκτυπώσετε το τιμολόγιο απευθείας από την σελίδα μας.
    Εάν για την πραγματοποίηση πληρωμής χρειάζεστε τιμολόγιο προφόρμα, μπορείτε να την κατεβάσετε απευθείας από την σελίδα.
  • Ασυνήθιστες ανάγκες;
    Απευθείας από την σελίδα μπορείτε να ελέγξετε ποιος είναι ο υπεύθυνος της παραγγελίας σας, να προσθέσετε παρατηρήσεις για το προσωπικό μας,
    ή εάν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι ανεξάρτητα μέσω του πάνελ αυτοεξυπηρέτησής μας να στείλετε μήνυμα μέσω ειδικής εφαρμογής
    η οποία θα συνδέσει το μήνυμά σας με την παραγγελία και θα εγγυηθεί ότι το μήνυμα δεν θα χαθεί, κανένας δεν θα την ξεχάσει κτλ.

Όλα αυτά (εκτός από μακροπρόθεσμες κρατήσεις) μπορεί να γίνουν χωρίς να έχετε ενεργοποιημένο λογαριασμό.
Μετά από την υποβολή της παραγγελίας στη διεύθυνση θα σταλούν ειδικοί σύνδεσμοι πρόσβασης, οι οποίο θα επιτρέψουν να κάνετε αλλαγές από μόνοι σας και παράλληλα θα σας προστατέψουν από ανεπιθύμητες αλλαγές.


Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το πάνελ αυτοεξυπηρέτησης;

- συνδεθείτε και πατήστε το πινακίδιο "οι παραγγελίες μου"
- εάν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε τον κατάλληλο σύνδεσμο στο μαιλ που επιβεβαιώνει την παραλαβή παραγγελίας, η οποία αυτόματα στάλθηκε σε εσάς την στιγμή υποβολής παραγγελίας.

Προηγούμενο