Υποβολή παραπόνου:

Αριθμός παραγγελίας:

Εάν δεν τον σημειώσατε ή τον χάσατε, μπορείτε να τον βρείτε στο ε-μαιλ που στάλθηκε αυτόματα μετά την υποβολή παραγγελίας.

Περιγραφή προβλήματος::

Εδώ μπορείτε να επισυνάψετε φωτογραφίες του προϊόντος που αφορά η καταγγελία:

Αρχές υποβολής παραπόνου

  1. Ο πελάτης που κάνει αγορές στο παρόν κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα εγγύησης και νομικής εγγύησης υπό όρους που προβλέπονται σύμφωνα με τις παρούσες νομικές διατάξεις.
  2. Το εμπόρευμα, για το οποίο υποβλήθηκε παράπονο το στέλνουμε πίσω μαζί με το αποδεικτικό πώλησης και το εκτυπωμένο έντυπο παραπόνου διαθέσιμου εδώ στη διεύθυνση:

    PJB - Firma Handlowo Usługowa Paweł Buchaniec
    Koźmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka


    Προσοχή: Δεν δεχόμαστε αποστολές που στάλθηκαν με αντικαταβολή.
  3. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Στη συνέχεια τα έξοδα επιστρέφονται στον πελάτη όταν χειριστούμε το παράπονο.
  4. Κατά την επιστροφή του εμπορεύματος θα πρέπει να χρησιμοποιείτε σχετικά οικονομικούς τρόπους αποστολής. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε υπερβολικά δύσκολες επιλογές διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιστρέψουμε τα έξοδα. Σε περίπτωση αμφιβολιών καλύτερα να συμβουλευτείτε το προσωπικό του καταστήματος πριν την αποστολή του εμπορεύματος.


Uwaga: Zalecamy skorzystanie z możliwości dokonania zwrotu przez paczkomaty Inpost.
Nie ponosisz wówczas kosztów przesyłki, procedura jest bardzo prosta, a paczkę nadasz wygodnie w jednym z tysięcy paczkomatów.
Wystarczy wejść na poniższą stronę:

https://szybkiezwroty.pl/MojeHobby

wypełnić krótki formularz, wydrukować etykietę, nakleić na paczkę i nadać ją w najbliższym paczkomacie.